Terugbetalingsbeleid
We hebben een retourbeleid van 15 dagen, wat betekent dat je 15 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook het aankoopbewijs nodig.
Voor een retourvraag kunt u altijd contact met ons opnemen op info@amorati.be.
Retourneren en ruilen
Mocht je een probleem hebben met je aankoop, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door ons een e-mail te sturen naar info@amorati.be en we zullen proberen een oplossing te vinden.
Bent u niet helemaal tevreden met uw aankoop, dan kunt u deze retourneren of ruilen. U moet een retour of ruil binnen de volgende 15 kalenderdagen na ontvangst van het pakket melden om de te volgen procedure aan te geven: Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@amorati.be. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel met instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben aangevraagd, worden niet geaccepteerd.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verzendkosten als gevolg van ruilen en retourneren door veranderingen van mening, fouten bij de keuze van producten of omdat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Alleen in gevallen waarin wordt bewezen dat u een defect of verkeerd artikel heeft ontvangen, zullen wij alle nodige stappen ondernemen.
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd voor artikelen die rechtstreeks bij ons zijn gekocht. Als u een product via een derde partij heeft gekocht, neem dan contact met hen op om uw product te ruilen of te retourneren.
Het volledige bedrag van de waarde van de gekochte producten (de verzendkosten worden afgetrokken van uw terugbetaling) zal worden geretourneerd via dezelfde betaalmethode, zodra we de artikelen hebben ontvangen. In de oorspronkelijke staat waarin ze zijn verzonden: zonder gebruikssporen en in de originele verpakking.
Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het recht kunnen zetten.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u moet retourneren terug te zenden en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.
Terugbetalingen
We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en hebben geïnspecteerd. Nadien laten we je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.